Mega Thee Stallion & Beyonce's 'Savage (Remix)' - Teksten Betekenis & Song Review

Mega Thee Stallion & Beyonce's 'Savage (Remix)' - Teksten Betekenis & Song Review Ontdek de betekenis achter de tekst van Mega Thee Stallion & Beyonce's 'Savage (Remix)' en krijg een recensie van het nummer. Lees meer over de productie van het nummer en de impact ervan op de muziekindustrie. Mega Thee Stallion, Beyonce, Savage (Remix), Lyrics Betekenis, Song Review, Muziekindustrie

Mega Thee Stallion en Beyonce's 'Savage (Remix)' is een krachtige samenwerking tussen twee van de grootste namen in de muziekindustrie. Het nummer werd uitgebracht in april 2020 en werd al snel een hit en bereikte de top van de Billboard Hot 100-hitlijst. Het nummer is een volkslied voor empowerment van vrouwen en wordt geprezen om zijn krachtige teksten en pakkende beat. In dit artikel bekijken we de tekst, betekenis en recensie van het nummer.

megan thee hengst savage remix

De tekst en betekenis van 'Savage (Remix)'

De teksten van 'Savage (Remix)' gaan over vrouwelijke empowerment en zelfvertrouwen. Het nummer begint met Beyonce die zingt: 'I'm a savage, classy, ​​boujee, ratchet / Sassy, ​​moody, nasty, always petty.' Deze regel gaat over het omarmen van alle aspecten van jezelf, zelfs die aspecten die de maatschappij misschien niet als 'acceptabel' beschouwt. Het lied gaat vervolgens over hoe vrouwen nooit bang moeten zijn om hun mening te uiten en voor zichzelf op te komen.

Mega Thee Stallion en Beyonce's 'Savage (Remix)' is een krachtig volkslied dat vrouwelijke kracht en veerkracht viert. Het nummer is een krachtige boodschap aan vrouwen overal ter wereld om sterk te blijven en nooit op te geven. De teksten staan ​​vol inspirerende boodschappen over eigenliefde en zelfvertrouwen, en de beat is een aanstekelijke mix van hiphop en R&B. Het nummer is meteen een hit geworden en het zal zeker nog jaren een klassieker blijven. Als je op zoek bent naar meer inspirerende teksten, bekijk dan Lauren Jauregui's 'Expectations' of Eminem's 'Mockingbird'.

Het refrein van het nummer is een krachtige boodschap van vrouwelijke empowerment. Beyonce zingt: 'Ik ben een baas, ik ben een leider, ik stop in mijn tweezitter / ik ben een wilde, ik ben een koningin, ik ben een godin op het toneel.' Deze regel gaat over het nemen van controle over je leven en je beslissingen niet door iemand anders laten dicteren. Het nummer gaat ook over hoe vrouwen nooit bang moeten zijn om risico's te nemen en moedig te zijn in hun keuzes.

De productie van 'Savage (Remix)'

De productie van 'Savage (Remix)' is een mix van hiphop en R&B. De beat is een mix van trap en pop, met een zware baslijn en een pakkende melodie. Het nummer bevat ook een sample van de klassieke hiphoptrack 'Still Tippin' van Mike Jones. De productie van het nummer is een perfecte mix van de stijlen van zowel Mega Thee Stallion als Beyonce, waardoor een uniek en krachtig geluid ontstaat.

De impact van 'Savage (Remix)'

Het nummer heeft een enorme impact gehad op de muziekindustrie. Het wordt geprezen om zijn krachtige teksten en pakkende beat. Het nummer wordt ook geprezen om zijn boodschap van vrouwelijke empowerment en zelfvertrouwen. Het nummer is meer dan 500 miljoen keer gestreamd op Spotify en is dubbel platina gecertificeerd in de VS.

De recensie van 'Savage (Remix)'

Al met al is 'Savage (Remix)' een geweldige samenwerking tussen twee van de grootste namen in de muziekindustrie. Het nummer is een volkslied voor empowerment van vrouwen en wordt geprezen om zijn krachtige teksten en pakkende beat. De productie van het nummer is een perfecte mix van de stijlen van zowel Mega Thee Stallion als Beyonce, waardoor een uniek en krachtig geluid ontstaat. Het nummer heeft een enorme impact gehad op de muziekindustrie en zal zeker nog jaren in de herinnering blijven.

• Wie schreef het nummer 'Savage (Remix)'?
    Het nummer is geschreven door Mega Thee Stallion, Beyonce en producer J. White Did It.
  • Wat is de betekenis achter de tekst van 'Savage (Remix)'?
    De teksten van 'Savage (Remix)' gaan over vrouwelijke empowerment en zelfvertrouwen.
  • Wat is de productie van 'Savage (Remix)'?
    De productie van 'Savage (Remix)' is een mix van hiphop en R&B, met een stevige baslijn en een pakkende melodie.
  • Wat is de impact van 'Savage (Remix)'?
    Het nummer heeft een enorme impact gehad op de muziekindustrie en is meer dan 500 miljoen keer gestreamd op Spotify.

Mega Thee Stallion en Beyonce's 'Savage (Remix)' is een geweldige samenwerking tussen twee van de grootste namen in de muziekindustrie. Het nummer is een volkslied voor empowerment van vrouwen en wordt geprezen om zijn krachtige teksten en pakkende beat. De productie van het nummer is een perfecte mix van de stijlen van zowel Mega Thee Stallion als Beyonce, waardoor een uniek en krachtig geluid ontstaat. Het nummer heeft een enorme impact gehad op de muziekindustrie en zal zeker nog jaren in de herinnering blijven.

Voor meer informatie over het nummer, check out Dit artikel van Billboard, Dit artikel van Rolling Stone, en Dit artikel van De Fader.

Liedje Artiest Datum van publicatie
Wilde (Remix) Mega U Stallion & Beyonce april 2020
Justin Bieber kondigt 'Justice'-album aan - tracklijst, releasedatum, hoes en meer

De tracklist voor Justice bevat 16 nummers, met features van Chance the Rapper, Khalid, Daniel Caesar, Giveon en meer. Het album bevat ook de eerder uitgebrachte singles 'Anyone' en 'Holy' featuring Chance the Rapper. Check de volledige tracklist hieronder:

Hailee Steinfeld vecht tegen Jimmy Fallon in Beat Battle

De strijd begon toen Steinfeld en Fallon zichzelf en hun respectievelijke beatboxvaardigheden voorstelden. Steinfeld had vertrouwen in haar capaciteiten, terwijl Fallon wat aarzelend was. De twee begonnen toen hun strijd, waarbij Steinfeld de leiding nam. Ze was in staat om een ​​gestage beat aan te houden en gooide zelfs een aantal indrukwekkende vocale effecten in. Fallon kon het tempo bijhouden, maar kon Steinfelds vaardigheid niet evenaren.