The Chainsmokers - Dichterbij Ft. Halsey: songtekstenoverzicht en betekenis

Ontdek de betekenis achter de tekst van The Chainsmokers' hitsingle 'Closer' featuring Halsey. Lees meer over de thema's van het nummer en de impact ervan op de popcultuur.

De hitsingle 'Closer' van The Chainsmokers met Halsey is een van de meest populaire nummers van het decennium geworden. Het nummer is meer dan een miljard keer gestreamd en is een hoofdbestanddeel van de popcultuur geworden. Maar wat is de betekenis achter de tekst van 'Closer'? Laten we het nummer en de impact ervan op de popcultuur eens nader bekijken.

the chainsmokers close ft halsey songtekst review betekenis

'Closer' van The Chainsmokers met Halsey werd uitgebracht in juli 2016 en werd al snel een hit. Het nummer stond 12 opeenvolgende weken bovenaan de Billboard Hot 100 en werd 8x platina gecertificeerd in de VS. Het is meer dan een miljard keer gestreamd en is een hoofdbestanddeel van de popcultuur geworden.

The Chainsmokers - Dichterbij Ft. Halsey is een nummer dat meteen een klassieker is geworden. De teksten zitten vol emotie en de muziek is pakkend en vrolijk. Het nummer gaat over een stel dat verliefd is maar moeite heeft om bij elkaar te blijven. De teksten vertellen hoe ze proberen het te laten werken, maar het is niet gemakkelijk. Het nummer herinnert ons eraan dat liefde het waard is om voor te vechten en dat het de moeite waard is om het te laten werken. Het nummer is door veel artiesten gecoverd, waaronder Ryan Adams die het hele album uit 1989 coverde. Bekijk de iedereen haat me songteksten En Ryan Adams 1989 luisteren om een ​​beter begrip van het lied en de betekenis ervan te krijgen.

Enkel kunstwerk van

De tekst van 'Closer' vertelt het verhaal van een stel dat een langeafstandsrelatie heeft. Het nummer gaat over het verlangen en verlangen om dicht bij degene van wie je houdt te zijn, zelfs als ze ver weg zijn. Het refrein van het nummer geeft dit gevoel perfect weer: 'Dus schat, trek me dichterbij op de achterbank van je Rover / Dat ik weet dat je het je niet kunt veroorloven / Bijt die tatoeage op je schouder / Trek de lakens recht uit de hoek / Van de matras die je hebt gestolen / Van je kamergenoot in Boulder.'

De impact van het lied op de popcultuur

Het nummer is een hoofdbestanddeel van de popcultuur geworden, met zijn pakkende refrein en herkenbare teksten. Het is te zien geweest in tal van films en tv-shows, waaronder 'The Big Bang Theory' en 'The Office'. Het is ook in talloze commercials gebruikt en is een populair karaokenummer geworden. Het nummer is zo populair geworden dat het zelfs zijn eigen meme heeft voortgebracht, waarbij mensen foto's posten van zichzelf terwijl ze het refrein zingen.

De muziekvideo

De videoclip voor 'Closer' kwam uit in augustus 2016 en is meer dan een miljard keer bekeken. De video volgt het verhaal van het nummer, waarbij Halsey en The Chainsmokers de tekst zingen op verschillende locaties. De video is iconisch geworden, met zijn felle kleuren en pakkende beelden.

De erfenis van het lied

Het nummer is een moderne klassieker geworden, met zijn pakkende refrein en herkenbare teksten. Het is een hoofdbestanddeel van de popcultuur geworden en is meer dan een miljard keer gestreamd. Het nummer is zo populair geworden dat het zelfs zijn eigen meme heeft voortgebracht. Het nummer zal zeker nog jaren een klassieker blijven.

'Closer' van The Chainsmokers met Halsey is een van de meest populaire nummers van het decennium geworden. Het nummer is meer dan een miljard keer gestreamd en is een hoofdbestanddeel van de popcultuur geworden. Het aanstekelijke refrein en de herkenbare teksten van het nummer hebben het tot een moderne klassieker gemaakt en het zal zeker nog jaren een klassieker blijven.

• Q: Wie schreef het nummer 'Closer'?
    A: Het nummer is geschreven door Andrew Taggart, Shaun Frank, Frederic Kennett, Isaac Slade en Joe King.
  • Q: Wat is de betekenis achter de tekst van 'Closer'?
    A: De tekst van 'Closer' vertelt het verhaal van een stel in een langeafstandsrelatie en het verlangen en verlangen om dicht bij je geliefde te zijn, zelfs als ze ver weg zijn.
  • Q: Wat is de impact van het nummer op de popcultuur?
    A: Het nummer is een hoofdbestanddeel van de popcultuur geworden, met zijn pakkende refrein en herkenbare teksten. Het is te zien geweest in talloze films en tv-shows, gebruikt in talloze commercials en is een populair karaokenummer geworden.

Liedje Artiest Datum van publicatie
Dichterbij The Chainsmokers met Halsey juli 2016

Ga naar voor meer informatie over het nummer en de impact ervan op de popcultuur Dit artikel van Billboard en Dit artikel van Rolling Stone.

De grootste fangroep op Facebook wenst Eminem een ​​fijne verjaardag!!!

Eminem Fans is de grootste fangroep op Facebook gewijd aan de raplegende. De groep werd opgericht in 2009 en is sindsdien uitgegroeid tot meer dan 1 miljoen leden. De groep is een plek voor fans om hun liefde voor Eminem te delen en zijn muziek, teksten en leven te bespreken. De groep organiseert ook evenementen en wedstrijden waaraan fans kunnen deelnemen.

Ariana Grande covert Destiny's Child en Celine Dion in Carpool Karaoke

Ariana Grande zong enkele van haar grootste hits op Carpool Karaoke, waaronder '7 Rings', 'No Tears Left to Cry' en 'Thank U, Next'. Ze zong ook haar nieuwste single 'Positions', die enkele dagen voordat de aflevering werd uitgezonden, werd uitgebracht. Ariana's zang was even krachtig en mooi als altijd, en ze slaagde er zelfs in om met gemak enkele van de hoogste noten te halen.