Taylor Swift - Nieuwjaarsdag (Lyrics Review en Song Betekenis)

Taylor Swift's 'Nieuwjaarsdag' - Tekstoverzicht en betekenis Taylor Swift's 'New Year's Day' is een prachtig nummer over de kracht van liefde en toewijding. Lees onze recensie en analyse van de songtekst en de betekenis van het nummer om meer te weten te komen over dit krachtige nummer.

Taylor Swift's 'New Year's Day' is een prachtig nummer over de kracht van liefde en toewijding. De track is het slotnummer van haar album uit 2017 Reputatie en is een favoriet bij fans. Lees onze recensie en analyse van de songtekst en de betekenis van het nummer om meer te weten te komen over dit krachtige nummer.

Taylor Swift's 'New Year's Day' is een mooi en oprecht lied over het belang van het koesteren van de momenten die we hebben met onze dierbaren. De teksten zijn vol emotie en nostalgie, en het nummer zal zeker een traan in je ogen brengen. Het lied herinnert ons eraan om de tijd te nemen om de mensen in ons leven te waarderen en het meeste uit elk moment te halen. Het nummer is ook een goede herinnering om de tijd te nemen om na te denken over het afgelopen jaar en vooruit te kijken naar de toekomst. Bekijk de oh mijn god zingen En vrienden in de branche voor meer geweldige muziek.

taylor swift reputatie album tracklijst volledige recensie songteksten

• Vers 1
  • Refrein
  • Vers 2
  • Brug
  • Ander
  • Voltooiing

Taylor Swift's 'New Year's Day' is een prachtig nummer over de kracht van liefde en toewijding. De track is het slotnummer van haar album uit 2017 Reputatie en is een favoriet bij fans. Het nummer is een langzame, door piano aangedreven ballad die spreekt over de kracht van liefde en het belang om er voor iemand te zijn in tijden van nood.

Het eerste couplet van 'Nieuwjaarsdag' schetst een beeld van een verliefd stel dat samen tijd doorbrengt op nieuwjaarsdag. Swift zingt over de toewijding van het paar aan elkaar en hoe ze hoe dan ook samen zullen zijn. Ze zingt over de liefde van het paar als 'het grootste geschenk dat ik ooit heb gekend' en hoe het zal duren 'lang nadat ik weg ben'.

Het refrein van 'Nieuwjaarsdag' spreekt over de kracht van liefde en toewijding. Swift zingt hoe haar liefde er zal zijn voor haar partner 'wanneer je tranen als een rivier over je kussen rollen' en hoe ze 'al die jaren je hand zal vasthouden'. Ze zingt ook hoe haar liefde er zal zijn 'als het vuurwerk voorbij is' en hoe ze 'van je zal houden op nieuwjaarsdag'.

Het tweede couplet van 'Nieuwjaarsdag' spreekt over de kracht van liefde en toewijding in tijden van tegenspoed. Swift zingt hoe haar liefde er zal zijn voor haar partner 'als het feest voorbij is' en hoe ze 'van je zal houden als de muziek sterft'. Ze zingt ook hoe haar liefde er zal zijn 'als de wereld koud is' en hoe ze 'van je zal houden op nieuwjaarsdag'.

Brug

De brug van 'Nieuwjaarsdag' spreekt over de kracht van liefde en toewijding in het licht van verandering. Swift zingt hoe haar liefde er zal zijn voor haar partner 'wanneer de toekomst uit zicht is' en hoe ze 'van je zal houden op nieuwjaarsdag'. Ze zingt ook hoe haar liefde er zal zijn 'wanneer de sterren niet schijnen' en hoe ze 'van je zal houden op nieuwjaarsdag'.

Ander

De outro van 'Nieuwjaarsdag' spreekt over de kracht van liefde en toewijding in het licht van onzekerheid. Swift zingt hoe haar liefde er zal zijn voor haar partner 'wanneer de toekomst uit zicht is' en hoe ze 'van je zal houden op nieuwjaarsdag'. Ze zingt ook hoe haar liefde er zal zijn 'wanneer de sterren niet schijnen' en hoe ze 'van je zal houden op nieuwjaarsdag'.

Voltooiing

Taylor Swift's 'New Year's Day' is een prachtig nummer over de kracht van liefde en toewijding. De track is het slotnummer van haar album uit 2017 Reputatie en is een favoriet bij fans. Het nummer is een langzame, door piano aangedreven ballad die spreekt over de kracht van liefde en het belang om er voor iemand te zijn in tijden van nood. De tekst van 'Nieuwjaarsdag' spreekt over de kracht van liefde en toewijding in het licht van tegenspoed, verandering en onzekerheid. Het is een krachtige herinnering aan het belang om er voor iemand te zijn in tijden van nood.

Kijk voor meer informatie over Taylor Swift's 'Nieuwjaarsdag'. Genie En AZLyrics .

• Q: Wat is de betekenis van Taylor Swift's 'Nieuwjaarsdag'? A: Het nummer is een prachtig lied over de kracht van liefde en toewijding. De teksten spreken over de kracht van liefde en toewijding in het licht van tegenspoed, verandering en onzekerheid.
  • Q: Wie schreef 'Nieuwjaarsdag'? A: Het nummer is geschreven door Taylor Swift, Jack Antonoff en Richard Fairbrass.
  • Q: Op welk album staat 'Nieuwjaarsdag'? A: Het nummer is het laatste nummer op het album van Taylor Swift uit 2017 Reputatie .
Liedje Album Schrijver(s)
Nieuwjaarsdag Reputatie Taylor Swift, Jack Antonoff, Richard Fairbrass
One Direction onthult volledige tracklijst van album FOUR

Het album zal in totaal 14 nummers bevatten, waaronder de eerder uitgebrachte singles 'Steal My Girl' en 'Night Changes'. Andere nummers op het album zijn 'Ready to Run', 'Where Do Broken Hearts Go' en 'No Control'. Het album bevat ook samenwerkingen met Ed Sheeran, Pharrell Williams en John Legend.

Genomineerden Kids Choice Awards 2015: Sam Smith, Taylor Swift & Katy Perry

De Kids Choice Awards is een jaarlijkse prijsuitreiking die live wordt uitgezonden op Nickelodeon. Het is een van de meest populaire prijsuitreikingen voor kinderen en jonge volwassenen en er wordt op gestemd door de kijkers. De prijzen worden uitgereikt in verschillende categorie├źn, waaronder muziek, films, televisie, sport en meer.