Taylor Swift - Kijk wat je me hebt laten doen: songtekstenoverzicht en betekenis

Taylor Swift's 'Look What You Made Me Do' is een krachtig nummer met een sterke boodschap. Lees onze recensie en analyse van de tekst en de betekenis van het lied om het verhaal erachter te begrijpen.

Taylor Swift's 'Look What You Made Me Do' is een krachtig nummer met een sterke boodschap. Het nummer werd in 2017 uitgebracht als de eerste single van haar zesde studioalbum, Reputatie . Het nummer is een weerspiegeling van haar ervaringen in de publieke belangstelling en haar worsteling met roem. In dit artikel zullen we de songtekst bekijken en de betekenis van het nummer analyseren om het verhaal erachter te begrijpen.

De nieuwe single 'Look What You Made Me Do' van Taylor Swift is een krachtig statement van verzet en veerkracht. De teksten zijn een directe reactie op de kritiek en kritiek waarmee ze in het verleden te maken heeft gehad, en een herinnering dat ze nog steeds sterk staat. Het nummer herinnert ons eraan dat wat het leven ook voor je in petto heeft, je er altijd als beste uit kunt komen. Het nummer is ook een goed voorbeeld van hoe je muziek kunt gebruiken om jezelf uit te drukken en een statement te maken. Met zijn aanstekelijke beat en krachtige teksten wordt 'Look What You Made Me Do' zeker een hit. Bekijk de Eminem Super Bowl-teksten En zsm rotsachtig naar de beek om een ​​beter begrip van het lied en de betekenis ervan te krijgen.

Taylor Swift brengt zijn eerste single uit, kijk wat je me hebt laten doen, songteksten en betekenis van het nummer

• Vers 1
  • Refrein
  • Vers 2
  • Brug
  • Ander

Het nummer begint met een spoken word-intro, waarin Taylor Swift zegt: 'Het spijt me, de oude Taylor kan nu niet aan de telefoon komen. Waarom? Oh, omdat ze dood is.' Deze regel is een verwijzing naar haar oude zelf, degene die naïef en vertrouwend was. Ze zegt dat ze veranderd is en niet meer dezelfde persoon is als vroeger.

In het eerste couplet vertelt Taylor Swift hoe ze in het verleden door mensen is verraden en gekwetst. Ze zingt: 'Ik hou niet van je spelletjes, hou niet van je gekantelde podium, de rol die je me hebt laten spelen van de dwaas, nee, ik mag je niet.' Ze verwijst naar de mensen die misbruik van haar hebben gemaakt en haar voor gek hebben gezet. Ze verwijst ook naar het gekantelde podium waarop ze optrad tijdens haar World Tour in 1989, wat een metafoor was voor haar gevoel alsof ze constant werd beoordeeld en onder de loep genomen.

Het refrein van het nummer is waar Taylor Swift haar woede en frustratie echt uit. Ze zingt: 'Kijk wat je me hebt laten doen, kijk wat je me hebt laten doen, kijk wat je me zojuist hebt laten doen.' Ze zegt dat ze niet meer dezelfde persoon is die ze was en dat de mensen die haar pijn hebben gedaan haar hebben veranderd. Ze zegt ook dat ze het niet langer zal pikken en terug zal vechten.

In het tweede couplet vertelt Taylor Swift dat ze niet langer het slachtoffer zal zijn. Ze zingt: 'Ik vertrouw niemand en niemand vertrouwt mij, ik zal de actrice zijn die de hoofdrol speelt in je nare dromen.' Ze zegt dat ze niet langer zal worden misbruikt en dat ze terug zal vechten. Ze zegt ook dat ze de ster van haar eigen verhaal gaat worden en dat ze niet langer het slachtoffer zal zijn.

Brug

De brug van het nummer is waar Taylor Swift haar woede en frustratie echt uit. Ze zingt: 'Ik vertrouw niemand en niemand vertrouwt mij, ik zal de actrice zijn die de hoofdrol speelt in je nare dromen.' Ze zegt dat ze niet langer zal worden misbruikt en dat ze terug zal vechten. Ze zegt ook dat ze de ster van haar eigen verhaal gaat worden en dat ze niet langer het slachtoffer zal zijn.

Ander

De outro van het nummer is waar Taylor Swift haar boodschap echt naar voren brengt. Ze zingt: 'Het spijt me, de oude Taylor kan nu niet aan de telefoon komen. Waarom? Oh, omdat ze dood is.' Deze regel is een verwijzing naar haar oude zelf, degene die naïef en vertrouwend was. Ze zegt dat ze veranderd is en niet meer dezelfde persoon is als vroeger.

Taylor Swift's 'Look What You Made Me Do' is een krachtig nummer met een sterke boodschap. Het nummer is een weerspiegeling van haar ervaringen in de publieke belangstelling en haar worsteling met roem. Het nummer herinnert ons eraan dat we allemaal de kracht hebben om terug te vechten en de ster van ons eigen verhaal te zijn.

• Q: Wat is de betekenis van 'Look What You Made Me Do' van Taylor Swift?
    A: Het nummer is een weerspiegeling van de ervaringen van Taylor Swift in de publieke belangstelling en haar worsteling met roem. Het nummer herinnert ons eraan dat we allemaal de kracht hebben om terug te vechten en de ster van ons eigen verhaal te zijn.
  • Q: Wie schreef het nummer 'Look What You Made Me Do'?
    A: Het nummer is geschreven door Taylor Swift, Jack Antonoff en Fred Fairbrass.
  • Q: Wat is het genre van 'Look What You Made Me Do'?
    A: Het nummer is een pop/dance-pop nummer.

Kijk wat je me hebt laten doen Taylor Snel Pop/Dance-Pop

Kortom, Taylor Swift's 'Look What You Made Me Do' is een krachtig nummer met een sterke boodschap. Het nummer is een weerspiegeling van haar ervaringen in de publieke belangstelling en haar worsteling met roem. Het nummer herinnert ons eraan dat we allemaal de kracht hebben om terug te vechten en de ster van ons eigen verhaal te zijn. Kijk voor meer informatie op Genie En AZLyrics .