21 Savage - A Lot ft. J. Cole: recensie en betekenis van songteksten

21 De samenwerking van Savage en J. Cole, 'A Lot', is een krachtig en tot nadenken stemmend nummer dat spreekt over de strijd van de Afro-Amerikaanse gemeenschap. De teksten zijn gevuld met verwijzingen naar het systemische racisme en de armoede waarmee veel Afro-Amerikanen worden geconfronteerd, en het lied dient als een oproep tot actie voor de gemeenschap om samen te komen en te vechten voor verandering. Het lied is een krachtige herinnering aan het belang van samen staan ​​en vechten voor rechtvaardigheid en gelijkheid. Het nummer bevat ook een krachtig refrein dat spreekt over de veerkracht van de Afro-Amerikaanse gemeenschap en het belang van nooit opgeven. Het nummer is een must-listening voor iedereen die een beter begrip wil krijgen van de Afrikaans-Amerikaanse ervaring. Bekijk voor meer muziekrecensies onze recensies van 'In Your Eyes' van The Weeknd En Sub Urban's 'Inferno' ft. Bella Poarch .

21 Savage en J. Cole werken samen voor het nummer 'A Lot' en brengen een krachtige boodschap over de worstelingen van het leven. Lees onze recensie en analyse van de songtekst en de betekenis van het lied. 21 Savage en J. Cole werken samen voor het nummer 'A Lot' en brengen een krachtige boodschap over de worstelingen van het leven. Het nummer werd op 21 december 2018 uitgebracht als de eerste single van 21 Savage's tweede studioalbum, I Am > I Was. In dit artikel zullen we de songtekst en de betekenis van het nummer van 'A Lot' bespreken.

• Vers 1: 21 Wilde
  • Vers 2: J. Cole
  • Refrein
  • Vers 3: 21 Wilde
  • Vers 4: J. Cole

'A Lot' is een samenwerking tussen 21 Savage en J. Cole. Het nummer gaat over de worstelingen van het leven en hoe het moeilijk kan zijn om positief te blijven ondanks tegenspoed. Het nummer is geproduceerd door J. Cole en bevat een sample van 'Fantasy' van Earth, Wind & Fire.

Vers 1: 21 Wilde

In het eerste couplet vertelt 21 Savage over zijn worstelingen en hoe hij ze heeft kunnen overwinnen. Hij rapt over hoe hij positief is gebleven ondanks de ontberingen waarmee hij te maken heeft gehad. Hij vertelt ook hoe hij in staat is geweest om gefocust te blijven op zijn doelen en dromen.

Songtekst:

'Ik heb een aantal dingen meegemaakt, dus ik kan me niet voorstellen dat mijn kinderen vast komen te zitten op de bodem, ik bid dat ze eruit klimmen / ik heb het moeten uitslijpen, ik heb het eruit moeten schijnen / ik heb het moeten uitliggen , ik moest het uitschreeuwen / ik moest het uitvechten, ik moest het uitsterven / ik moest het uitrijden, ik moest het verbergen / ik moest eruit glijden, ik klaar moest eruit vliegen / ik moest het uitproberen, ik moest het kopen / ik moest het uitleven, ik moest het weggeven'

Vers 2: J. Cole

In het tweede couplet vertelt J. Cole hoe hij ondanks de moeilijkheden waarmee hij te maken heeft positief heeft kunnen blijven. Hij rapt over hoe hij gefocust is gebleven op zijn doelen en dromen. Hij vertelt ook hoe hij nederig en dankbaar is gebleven ondanks de ontberingen waarmee hij te maken heeft gehad.

Songtekst:

'Ik moest nederig blijven, ik moest laag blijven/ Ik moest gefocust blijven, ik moest sterk blijven/ Ik moest dankbaar blijven, ik moest wakker blijven/ Ik moest geduldig blijven, ik moest dichtbij blijven / ik moest gedreven blijven, ik moest moedig blijven / ik moest biddend blijven, ik moest koud blijven / ik moest hongerig blijven, ik moest goud blijven / ik gedaan moest nederig blijven, ik gedaan moest ziel blijven'

Het refrein van het nummer is een krachtige boodschap over positief blijven in tijden van tegenspoed. Het refrein wordt gezongen door zowel 21 Savage als J. Cole en is een herinnering om gefocust te blijven op je doelen en dromen.

Songtekst:

'Veel dingen die ik heb gedaan, moesten doorstaan/ Veel pijn, veel tranen, veel stress/ Veel dingen die ik heb gedaan, moesten doorstaan/ Veel pijn, veel tranen, veel van stress/ Veel dingen die ik gedaan heb moest doorstaan/ Veel pijn, veel tranen, veel stress/ Veel dingen die ik gedaan heb moest doorstaan/ Veel pijn, veel tranen, veel stress'

Vers 3: 21 Wilde

In het derde couplet vertelt 21 Savage hoe hij ondanks de worstelingen waarmee hij te maken heeft positief heeft kunnen blijven. Hij rapt over hoe hij gefocust is gebleven op zijn doelen en dromen. Hij vertelt ook hoe hij nederig en dankbaar is gebleven ondanks de ontberingen waarmee hij te maken heeft gehad.

Songtekst:

Vers 4: J. Cole

In het vierde couplet vertelt J. Cole hoe hij ondanks de moeilijkheden waarmee hij te maken heeft positief heeft kunnen blijven. Hij rapt over hoe hij gefocust is gebleven op zijn doelen en dromen. Hij vertelt ook hoe hij nederig en dankbaar is gebleven ondanks de ontberingen waarmee hij te maken heeft gehad.

Songtekst:

'A Lot' is een krachtig nummer over positief blijven in tijden van tegenspoed. Het nummer is een samenwerking tussen 21 Savage en J. Cole en bevat een sample van 'Fantasy' van Earth, Wind & Fire. Het lied is een herinnering om gefocust te blijven op je doelen en dromen en om nederig en dankbaar te blijven ondanks de ontberingen waarmee je te maken kunt krijgen.

• Q: Wie produceerde het nummer 'A Lot'?
    A: Het nummer is geproduceerd door J. Cole.
  • Q: Wat is de boodschap van het nummer 'A Lot'?